Hírek
2017. Április 23. 09:22, vasárnap |
Életmód
Forrás: mti
Az ár után a legfontosabb az energiahatékonyságot a háztartási gépeknél
Az ár után az energiahatékonyság a második legfontosabb szempont a háztartási gépek vásárlói számára a MediaMarkt felmérése alapján.
Az elektronikai cikkeket forgalmazó áruházlánc idén márciusi kutatásában a megkérdezettek 44 százaléka a háztartási gépek árát, 17 százaléka - főleg az idősebbek és a budapestiek - az energiahatékonyságot nevezték a legfontosabb a szempontnak vásárlási döntésüknél. A teljesítmény (10 százalék), a gyártó (9 százalék), a gépek mérete (6 százalék), színe és dizájnja (1-1 százalék) a következő szempontok.
A válaszadók 85 százaléka az energiahatékonyság érdekében akár többletkiadást is vállalna, 62 százalékuk viszont 10 ezer forintnál nagyobb pluszkiadást nem tart reálisnak a takarékosabban működő készülékekért. Ennél többet azok közül is csak kevesen fizetnének, akik amúgy az energiabesorolást tekintik a legfőbb szempontnak.
A felmérés szerint a vásárlók 70 százaléka ismeri az energiahatékonysági kategóriákat.
A MediaMarkt reprezentatív - nem, korosztály, végzettség és lakóhelytípus szerinti - kutatása 2017 márciusában készült ezer, 18-59 év közötti vásárló online kérdőíves megkérdezésével.
Ezek érdekelhetnek még
2024. December 25. 12:26, szerda | Életmód
Karácsony - Steinbach József: a gyógyulás útja a másikra figyelő bibliai kedvesség
A világnak a másikra figyelő, az életet építő \"bibliai kedvességre\" van szüksége; és ez egyben a gyógyulás egyetlen útja is, mert a másikra figyelve az ember elszakad a saját sebeitől.
2024. December 25. 12:25, szerda | Életmód
Ferenc pápa megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, megkezdődött a szentév
Ferenc pápa kerekesszékben ülve megnyitotta a Szent Péter-bazilika szent kapuját, és ezzel kezdetét vette a jubileumi szent év, amelynek legelső eseménye az ünnepi mise, amelyet az egyházfő a bazilikában vezet szenteste.
2024. December 24. 10:35, kedd | Életmód
Karácsony - Erdő Péter: hisszük, hogy személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
Hisszük, hogy imáinkban személyesen tudunk kommunikálni Istennel, és neki hatása van az emberiség sorsára
2024. December 23. 09:06, hétfő | Életmód
Jónak lenni jó! - 516 millió forint gyűlt össze a közmédia jótékonysági kampányában
516 millió forint gyűlt össze a közmédia Jónak lenni jó! elnevezésű jótékonysági kampányában - hangzott el a Duna televízión a kampányt záró, vasárnap esti műsorban.